Mogelijkheden

Wat is er mogelijk met VoIP by ingenious

Oproep doorschakelen tussen telefoons
Schakel een oproep door naar een andere voip telefoon in uw kantoor of naar een externe bestemming zoals een gsm of vast nummer.
Meldingen
Meldingen gebruikt u om een persoon te verwelkomen of om een standaard boodschap af te spelen zoals: "Welkom bij bedrijf x" of "Beste klant, even geduld u wordt zo dadelijk geholpen.
Ringgroepen
Wilt u dat er meerdere telefoons rinkelen als er een oproep is? Hiervoor gebruikt u een ringgroep. Voorbeeld van een restaurant: Bij een oproep moet zowel de telefoon van de bar rinkelen als de telefoon in de bureau zodat bij afwezigheid van een persoon in de bar, de persoon in de bureau de oproep kan aannemen.
Wachtrij
Oproepen worden opgevangen in een wachtrij, de bellers krijgen een wachtmuziek of een informatieve boodschap te horen. Hierdoor weet men dat het wat drukker en dat men even moet wachten. Zodra er een medewerker vrij is zal deze direct het telefoongesprek van de beller krijgen.
Keuzemenu
Via een keuzemenu kunt u de beller laten beslissen bij welke dienst men wenst terecht te komen. Voorbeeld: "Druk 1 voor de afdeling Verkoop, druk 2 voor herstellingen."
Voicemail versturen naar uw e-mailadres
Wanneer een voicemail wordt ingesproken bij uw afwezigheid, kan u deze via mail laten afleveren in uw inbox.
Gespreksopname
Via gespreksopname kunt u een oproep via een druk op knop op het telefoontoestel een gesprek opnemen en later beluisteren.
Telefonische vergadering
Eenvoudig telefonisch vergaderen met je collega’s of externen? Deze corporate functie is ook vervat in uw telefooncentrale en dit voor een KMO prijs!
SMS versturen van uw nummer
U kunt eenvoudig een sms versturen vanuit uw zakelijk telefoonnummer. Voorbeeld: een computerwinkel verstuurt een sms naar klanten wanneer een herstelling voltooid is.
Saldo (indien prepaid) controleren
Indien u kiest voor prepaid, dan kunt u eenvoudig uw resterend krediet controleren.
Bij panne, oproepen doorsturen naar een ander nummer
Indien de telefooncentrale onbereikbaar is, dan hoeft u zich geen zorgen te maken. U kunt één of meerdere nummers opgeven naar waar de oproepen moeten doorgestuurd worden.
Lijst van ingaande/uitgaande oproepen
Maandelijks krijgt u digitaal een overzicht van uw ingaande en uitgaande oproepen. U kunt echter deze lijst op elk moment raadplegen.